Feb 15, 2009

खबरदार


ऐत राज तुम्रोक

म लिम्बुवानका कलमी सिपाही
लिम्बुवान ब्युझाउन चाहने
म लिम्बुवानका कलमी सिपाही
लिम्बुवान बच्चाउन चाहने
म लिम्बुवानका कलमी सिपाही
लिम्बुवानका ईतिहास लेख्न चाहने
म लिम्बुवानका कलमी सिपाही
लिम्बुवानका नक्सा कोर्न चाहने
त्यसैले खबरदार
मलाई मेरो लिम्बुवान चाहिएको छ ।
मलाई मेरो आमाले बोल्ने भाषा चाहिएको छ
त्यसैले खरदार
मेरो कलमले लेखेको लिम्बुवानको नक्सा
कसैले मेट्ने प्रयास गर्‍यो भने
म आणविक बम भएर पड्कन सक्छु
गोला बारुदको धुवा बन्न सक्छु
त्यसैले खबरदार
म लिम्बुवान राज्यको कलमी सिपाही
लिम्बुवानका बफादार नागरिक
मलाई मेरो लिम्बुवान चाहिएको छ ।
बुझ्नेले जसरी बुझोस
तन्त्र , मन्त्र,बाद,शाद
मलाई लिम्बुवान राज्यको असल नागरिक बन्नु छ ।
काङसोरे , श्रीजङा, फाल्गुनन्द,जस्ता
बिभुतिहरुको सपना साकार पार्नु छ ।
त्यसैले खबरदार
म लिम्बुवानका कलमी सिपाही
लिम्बुवानका बारेमा धेरै लेख्नु छु ।
अझ धेरै
धेरै धेरै लेख्नु छ ।
त्यसैले खवरदार
लिम्बुवान राज्यका उपलब्धिका
हरेक युद्दका ईतिहास लेख्नु छ ।
लिम्बुवान उपलब्धिका निम्ती लड्दा,
गाइते भएका सिपाहिहरुका रगतका पाइला पछ्याउदै
घाइते सिपाहीहरुका ईतिहास लेख्नु छ।
युद्द अनुभुती र स्मरण लेख्नु छ ।
त्यसैले खबरदार
म लिम्बुवानका कलमी सिपाही
मलाई मेरो लिम्बुवान चाहिएको छ ।
त्यसैले खबरदार
अझ बाँकी नै छ
लिम्बुवान बिजय उत्सवका नारा लेख्न
जय जयकारको लाभा
च्याब्रुङ्को ताल सगै लिम्बुवान हासेको हेर्न ।
त्यसैले मलाई लिम्बुवान चाहिएको छ ।
त्यसैले मलाई लिम्बुवान चाहिएको छ ।


दोहा कतार

No comments: