Jan 3, 2009

सावधान !


रामप्रसाद ज्ञवाली

बारीमा कसले जोत्छ त्यल्ले धेरै पढ्यो भने ?
मलाई कसले बोक्छ त्यल्ले गाडी चढ्यो भने ?
'जी हजूरी' विना मेरो कसरी बच्छ स्वाभीमान ?
देशको उन्नती चाडै गर्न पाइन्न सावधान ?

सवैले खान पाएमा म सामु माग्छ को बता ?
सवैले कपडा लाए म सामु काम्छ को बता ?
पाएमा सवले बास म हुन्छु कसरी महान ?
सवैको जीन्दगी राम्रो पार्न पाइन्न सावधान ?

ल्याप्चे ठोक्न लगाएर पारेर विधि सम्मत !
सयौं विधा जगा आफ्नै बनाएथ्याँै सगौरव !
लुटेको जनताबाटै भए नि बुद्धि थ्यो महान !
जग्गा फिर्ता नभै शान्ती गर्न पाइन्न सावधान !

'दान' हो रे 'महापुण्य' 'भक्ति' रे मुक्तिको पथ
त्यसैले गण्डकी-कोशी दान भक्ति गर्‍यौँ सव
अमेरिका-इण्डिया हुन 'पुजनिय सखा' महान !
मेरा मालिक हुँन, गाली गर्न पाइन्न सावधान !

तर्राईका सवै जाती, जनजाती, जमिन, धान,
देश टुक्रयाउनानिम्त्तिm बेचेँ बुद्धि र स्वाभिमान !
अनेक देश यो पार्न मात्रै हो 'सहकार्य-काम'
यो देश एकताबद्ध पार्न पाइन्न सावधान !

सम्झौता गरिए जे जे वाध्यात्मक थिए सव
बेला यो फेरिएको छ माँनिदैनन कुनै अब
लुट्नु ता धर्म हो हाम्रो हर्न पाइन्न सावधान !
समायोजन सेनाको गर्न पाइन्न सावधान !

वेस्या वृत्ति हुनै पर्छ रोक्न पाइन्न सावधान !
भूमि सुधारको नारा बोक्न पाइन्न सावधान !
बाटाहरु खुला पार्न तोक्न पाइन्न सावधान !
जनताहरुको 'वाद' बोक्न पाइन्न सावधान !

सहरी गन्दकी मैला फाल्न पाइन्न सावधान !
जन्ताका चुहिने छाना टाल्न पाइन्न सावधान !
अध्यारा गाँउमा बक्ति बाल्न पाइन्न सावधान !
हाम्रो साम्रज्यमा भाजो हाल्न पाइन्न सावधान !
कपन-१, काठमाडौ

No comments: