Jun 16, 2010

तिमी रिसाउनुको अर्थ


सरोज पङ्हाङ्गो

होला
मैले केही भने
अर्थात
-
झोक्किएर
तिम्रो स्वप्निल संसारमा
लात बजारे ।
फलत :
तिमी रिसायौ
र सर्तबाट
अलग्गियौ ।

अलग्गिनुको
'अर्थ'
अर्को बाटो रोज्नु
अर्थात फेरी एउटा
शक्तिको स्रीजना गर्नु
यही न हो
-
तिम्रो र मेरो बर्तमान
र बर्तमानभित्रको
खोक्रो आदर्श ।
धेर थोर
तल - माथि
म र हामी बिचको कुरा
हिजो हामी थियौ
आज म र मेरो
भएका छौ !
अब त -
स्वतन्त्रता छ तिमीलाई
आफु खुशी चल्न सक्छौ
उडाउ
'हिट्लर' को 'यान'
हामी हेरौं ;

सक्दैनौ
मेरो प्रिय मित्र !
बिदुवा आमाइको स्वप्ना जस्तो
स्वर्निम सुहागरात -
बिना बित्थामा
अर्को स्वप्ना
बिलखबन्द हुनसक्छ
बिच बाटोमै -
फ्यात्त ......

त्यसैले
तिमी जित्दैनौ
र म पनि -
अब आउँदा युद्दहरु
हिजो जस्तो
सजिलै !
नकि -
तिमी रिसाउनुको अर्थ
-
यहाँ अर्को पर्तिस्पर्दा जन्मिनु हो
आक्रमण बड्नु र ...
एउटा ब्रिहत शक्ती टुक्रिनु हो
त्यसैले आउ !

मित्र- 'बरु तयार होउ'
अर्को परजय भोग्न -
अस्ति झैं
चुप्चाप ......

No comments: