Apr 23, 2009

कोरिदैछ मेरो नग्न चित्र


स्यानु पाईजा

समय र समयको परिधि भित्र
समयले दिएका उपहार चित्र
आधुनिकताको कबच भित्र
कोरिदैछ मेरो नग्न चित्र
मैले आफैलाई नियाल्न भुलेछु
साहेद त्यो दिन लजाउछु होला
जब मेरो नग्नचित्र उडाङ्गो हुन्छ
जालो जता जतै जालो
धरबाहिर केवुल टिभीको जालो
ईन्टरनेटमा सोसियल नेटवर्कको जालो
रिमोटमा च्यानल लाम लागेका छन
टेबुलमा मुवाईलहरु पेट्रोलको लाईन पर्खेकाछन
गुडमर्निङ्ग डार्लिङ मुड बनाउने होईन
अचेल मलाई मुड बनाउदा बनाउदै
खल्लो लाग्न थालेको छ ।
मुबाईलको हरेक रिङटोनमा अव
भोकाएको बिरालोको म्याउ जस्तै लाग्दैछ
एउटै छाना मुनि तिन थरि प्रेम मौलाउदै छ
नानीहरुको अन्जान प्रेम-अपरिपव्क्क प्रेम
बाबाहरुको अनेक आन्टीहरु सँग-नक्कली प्रेम
आमाहरुको गैर पुरूषहरु सँग- अबैध प्रेम
आधुनिक जमनाको आधुनिक प्राइबेसी
समाजमा हामीले पारेका खाडलहरु
एक दिन यो भड्खालो बन्छ आफ्नै
लङ्गडो भएर मान्छे बैशाखीमा उभिनेछ
तै पनि बैसाखीमै बाच्ने लालच रहेनछ
समय र समयको परिधि भित्र
समयले दिएका उपहार चित्र
आधुनिकताको कबच भित्र
कोरिदैछ मेरो नग्न चित्र

पात्लेखेत-७, म्याग्दी

No comments: